No Brainer Forex Trading System


Inget Brainer Trades System. Reglerna är inte tydliga. Apparent använder systemet en nivå eller ett intervall där priset kommer studsa Denna nivå bestäms av stöd och motstånd på H4. Problemet är att stöd och motstånd, eftersom trendlinjen är subjektiv, Alla kan dra det annorlunda också det skulle vara svårt att koda här kanske vi kan hitta en indikator som redan kan skapa ett sådant nivåområde eller vi kan ersätta den automatiska nivån med ett värde som näringsidkaren måste komma in manuellt då när Priset kommer att röra det här värdet, kommer EA att skicka en order i riktning mot den förmodade studsen. Alla kände valutamarknaderna är ett riggat spel. Rigged mot dig. Väl du har rätt, de är. Forget om den otroliga brast av lycka till , Eller tillfällig No-Brainer-handel och tänka på marknaderna som helhet. Allt om vår moderna Forex är utformad för att FÖRBYRA DIG från att veta vad som verkligen händer, för att MISLEAD YOU, för att andra gissa dig, och till och med trefaldigt gissa dig . Du återupprättas till lo Se dina pengar som är deras plan. Pretty mycket alla involverade. Presiterar och med god anledning. Selv din egen mäklare är ganska sannolikt att göra affärer mot dig, så tänk på detta för en stund. Politiker kommer att säga alla slags skräp för att dölja Faktum att de skriver ut pengar för att köpa röster Då de hävdar att inflationen är en Guds lag eller något. Banksters går ihop med de olika charaderna, eftersom de skyddar sin egen makt och till och med räddar sina bankkompisar och hela tiden pressen gör Andfådda kommentarer på fauxnyheterna som också är utformade för att vilseleda och missleda dig. Och det är bara USA-dollarn. Andra nationer gör samma sak, så vad betyder allt detta? Det betyder det i den otroligt komplexa världen av valutamarknader. Nyheterna, ekonomiska nyhetsbrev eller logik kommer inte hjälpa dig. Det är som att försöka använda kikare för att se bättre medan de slår dig i ansiktet med en lerig spade. Du behöver ett mycket säkrare och smartare sätt att göra stadigt Pengar, något som är immun mot deras spel och bedrägeri, vilket innebär att du kan börja utnyttja med självförtroende. Vad du behöver är en plan, en beprövad plan som fungerar, så om du är en frustrerad näringsidkare som jag var, läs detta. Jag ska Avslöja mitt enkla system som tog mig och dussintals kunder från en nyfiken spelare till en professionell näringsidkare och du kan också vara det här. Du får också se ett klassiskt exempel på vad som händer om du blir för girig. Ge mig en chans att berätta Du om det Om jag kan visa dig är mitt system lika bra som jag säger, och så säkert som jag säger, så ge det bara ett tag, OK. Det är rättvist, så. Varför är det för att jag inte vill att du ska Gör en Brody någonsin. Så vad, eller vem är Brody. Han är killen som bevisat för mig att du verkligen kan göra en regelbunden inkomst från Forex, samtidigt som din inkomst blir större och större. De enkla lektionerna Brody lärde mig att ha förändrat mitt liv. Jag vill förändra ditt liv till det bättre också, så innan jag gav dig det här på min hemsida, behövde jag bevisa det. Jag sa till dig tidigare Att jag sålde 400 kopior av det här systemet på eBay, rätt. Det här är det tusentals som kan prova varje dag, men du kan helt enkelt inte ge dig ett bra betyg på. Andra människor måste göra det. Efter allt äger Ebay Paypal de vet om Säkerhet. Bara befintliga eBay-medlemmar som köpte produkten med riktiga pengar kan lämna en recension eller rating. Så sålde jag de första 400 kopiorna av mitt system på. Positiv återkoppling 100. Det är nästan oerhört för mer än en handfull försäljning. Nu ser du stjärnbetygna 5 stjärnor hela vägen baby. Du kan också se att jag blev eBay-medlem för några år sedan, tillbaka 2007 och har alltid haft en bra ställning och rykte. Jag är den verkliga affären jag har Hjälpte många andra människor och jag går inte någonstans, OK. Jag är här för dig och nu snälla, överväga något annat. Det här är inte en fysisk produkt som en 500 klocka eller en 2000-violin. Detta är nedladdningsbar mjukvara för MT4 och min Ebook. What betyder det. Det betyder att det är en digital produkt. Vad betyder att det skulle vara det enklaste Sak i världen för någon olycklig kund att lämna mig ett dåligt betyg och de skulle inte ens behöva återvända mitt system. Istället många människor som du tröttnade på alla hype, dumma robotar och mastermindguruer, köpte mitt system, försökte det , Älskade det och låt mig blåsa den trumpeten igen 100 Positiv feedback. Här är bara ett dussin av de mottagna åsikterna. Du kan se att jag är rak med dig här Jag påstår inte att vara en multimillionär eller någon form av mega - Tycoon, OK. Tänk det kan hjälpa lite. Självklart är mitt system värdefullt för dig och det gjorde mig väldigt bekvämt men jag vill inte skryta och struta som en Rockefeller. Varför inte, kanske du frågar. Kan du föreställa dig att du har En gym kompis. Någon att se upp och få dig motiverad. Hur om en Forex mentor, någon lyckades redan och lär dig repen. För mig var Brody BILL tills han blåste sina pengar, förstörde sitt äktenskap och visade aldrig sitt ansikte på Gym igen. Första gången jag träffade honom sprang han om hans nya Bil, en stor vit Lexus SUV, hans vackra fru och dotter peering ut av det som han berättade vår gymschef om sin 5 7 liter V8.Paid pengar han lät mig veta, med en smirk. Like hans bil var han stor och Jag fick snart reda på att Brody bara hade verkligen 2 ämnen som han tyckte om att tala om, hans muskler och hans pengar. Säkert var han imponerande men på ett irriterande sätt vet du. Kan inte sluta gnugga ditt ansikte i det. Det är inte varför jag är Jag kallar honom en förlorare men. Låt mig förklara det Han är en förlust eftersom han gav mig tillräckligt ledtrådar om Forex och fick det att låta så enkelt att jag köpte en bok på Forex för att lära mig själv om det. Eftersom han sa att det var lätt, rätt Forexen är en tiger som kommer rippa dig om du inte är försiktig. Hemligheten är tjäna pengar, inte riskera det. Då bara 4 månader senare skedde två väldigt viktiga saker. Efter att ha förstört några försökskonton var jag handel för riktiga Dig Vet redan vad som hände där, jag förlorade snart mer än jag tjänade ja tiger. Men det gjorde Brody. En torsdag var han bara inte där, lat Han avbröt sitt medlemskap. Sonen gymnastiken sopade med skvaller. Först vi hörde att han var förlorad, BIG TIME, medan handel. Det första att gå var den ljuva Lexus, tillbaka till återförsäljare. Med några veckor sa rykten att hans äktenskap exploderade Hans fru slutade flytta tillbaka till sin mamma s med dottern, huset var avskärmt, det var över för honom. Det var något annat skvaller men jag ville inte höra det. Jag kommer att säga det här. Om någon stöder en familj Genom att känna hemligheten för att göra en säker växande inkomst från Forex, då de övertagande och torka sig själva och deras familj ut då ja det är en förlustare i min bok. Så precis vad var hans hemlighet när han gjorde bank regelbundet. Vad var de regler han följde. Innan han försökte bli för komplicerad och för smart för sin egen bra. Jag kunde inte och ville inte fråga Brody själv. Så jag fortsatte leta efter Brody s hemlighet till pålitlig rikedom från Forex och . Ju mer jag lärde mig de mer komplicerade verktygen fick. Experimentera med robo Ts och formler fann jag att jag då och då kunde göra riktiga pengar, stora pengar, fantastiska pengar. Och jag förlorade det eller spenderade det ännu snabbare. Jag förstod inte då - jag började redan göra Brodys misstag. Så jag köpte fler verktyg, en annan paperback och en annan robot. Tillsammans ser många människor på Forex idag som ett högriskhögtalande spelspel, i grunden. Du kan vara smartare än det. Med andra ord kan du se hur detta Systemet kan sätta dig på en mycket säkrare fot, ekonomiskt. Och vad det betyder för ditt liv, nu och i framtiden. Vad jag ger dig är inte komplicerat, det involverar inte magi, det kräver inte något fläckigt som positivt Energi och du kan göra det. Det bryr dig inte om vi är på en björnmarknad, tjurmarknad eller loppmarknad. Det fungerar bara. Allt du behöver göra är att du inte är en Brody. Vad du får idag är en enkel, lätt System jag och andra har redan bevisat att göra pips. And gör mer pips. It bara fortsätter att hålla på, vilket gör starka affärer. Så om detta wa Sa magisk mässingslampa du kan bara sitta ner och gnugga mindre än en timme om dagen, hur mycket skulle du betala för det. Hur mycket kan du vara övertygad om att sälja den för. Väl, den stora nyheten för dig är att jag verkligen inte Förlora mycket genom att sälja det till dig och nu är det tillgängligt igen. Inte för alltid förstår du men inte för en Rockefeller-avgift heller. Och jag ska inte jaga efter några mer glänsande robotar, OK. Gör bara vad jag redan gjort, sätt din Familjen först, tjäna pengar på ett säkert sätt och inte skryta om det. Du kommer vara glad att se att Andrew s Forex System är rimligt prissatt också på bara 97 00. Har du kanske en dubbelkörning, för att du trodde att den var 247 I Faktum är att det verkligen är en token-betalning för att se till att du använder det här systemet Kom ihåg jag sa att jag skulle bevisa att detta var ett riktigt, säkrare, ett mer förnuftigt sätt att handla valutor Jag tror att vi har gjort det nu, rätt. Ja, jag sa förnuftig För i Forex är det viktigt att framgång och framgång är sexig. Och kom ihåg, det här är den senaste versionen med penninghanteringsavdelningen t O säkerställ att du växer din stash, större och större. System No Brainer Forex Trading Mall. Ingen Brainer Forex Trading Template. Template med 5 Custom Indicators. This Mall är idealisk för dem som inte vill falla i analysförlamning och idealisk för både nybörjare Och erfarna handlare Det kan användas med alla stora par och alla tidsramar. Allt du behöver göra är att följa pilarna och andra indikatorer som förklaras nedan. Först märka indikatorn på det övre vänstra hörnet. Detta berättar vilken riktning marknaden Är på väg Är det upp eller ner och hur starkt det är Om det är en mycket stark uppåtriktning så tar vi bara långa affärer och om den har en stark nedgång så tar vi endast korta affärer. De andra indikatorerna som vi har här är Parabolic Sar-indikatorn med prickar, Z-WinnerAlert som ger dig köp - och säljpilen Vi har också Z-WINNER-pilarna, den visuella trendindikatorn och TraderAssistant Indicator. TraderAssistant är en kombination av Stochastic S CCI och RSI Det har avläsningar för alla tidsramar mellan 5 minuter och 1 dag Om du handlar 5 Min Charts ser du nedan om du har alla 5 minsignaler eller upp signaler och handlar sedan i den riktningen. Någon tidsram Börja först med att pilen och den paraboliska sarpunkten visas. Om en visas väntar på den andra att visas också. Repetera jag inte Ta inte handel om båda inte har dykt upp Vänta på den andra att visas också När båda är där tittar nedan på den visuella trenden, är detta också i samma riktning om det bara är så ta handeln i den riktningen. STOPPSTOPP Om du är kort lägg sedan Stop Loss ovanför Parabolic Sar Dot och om Du är länge sedan placera ditt stopp under Parabolic Sar Dot. TRAILING STOP När ett nytt ljus öppnas kommer en ny PSAR-punkt också att visas, ta ditt stopp till den här nivån och fortsätt tills du är stoppad eller ditt mål uppnås. EXIT Avsluta Eller omvänd när du ser en pil i motsatt riktning Rever Se bara när alla inmatningskrav är uppfyllda. I diagram för EUR-USD den 23 april Denna handel skulle ha gett dig 95 pips profit. Here har vi 30 Min Diagram för USD-CAD-paret den 23 april som visar dig 4 Handlar totalt 95 pips profit. Here har vi 30 Min Chart för EUR JPY par igen den 23 april som visar dig 3 affärer på totalt 294 pips profit. Your personliga licens kommer att täcka ett demokonto och ett levande konto Det kommer aldrig att gå ut och där Är inga månadsavgifter eller några andra återkommande avgifter för användning. Filtyp och krav. - Detta är ett digitalt objekt - Du behöver MetaTrader 4 0-plattformen. De filer du får är ZIP-arkivet. Om du behöver ett mycket starkare system så skulle det Var klokt att köpa Z-WINNER-systemet.

Comments